De eerste trainingsrit - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu De eerste trainingsrit - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu

De eerste trainingsrit

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

28 December 2013 | Nederland, Schiedam

Mag ik ons even voorstellen?
Rob "Pantani" Streng
John "De Kneet" Munnik
Theo "Tommy Simpson" vd Tuijn
en onze 1ste reserve Cor "Bontempi" Hersbach

Bovenstaande personen zullen er voor zorgen dat de komende juni 2014 de wereldberoemde toertocht "La Vuelta de Los Amigos" in het leven zal worden geroepen.
Een adembenemende toertocht die de heuvels in de Ardennen, het Central Massif en de Spaanse Pyreneeën zal teisteren. WK voetbal, werkgevers, vriendjes, vriendinnetjes en echtgenoten zullen het enige tijd zonder deze illustere mannen moeten doen. De strijd zal moeten worden gestreden.

Op zaterdag 28 december was het zover. De eerste trainingsrit stond op het programma. Tommy Simpson had een indrukwekkende koers samengesteld die van Schiedam, via Schipluiden, De Lier, via Monster, 's-Gravenzande en Hoek van Holland liep vanwaar we weer naar huis zijn gereden.
Prachtig weer op deze 4de Kerstdag 2013. Ruim 65 km op de pedalen.
Pantani op kop, Tommy en Bontempi daarachter en De Kneet als aanjager.
Op het strand in Hoek van Holland hebben we als training nog een stuk over het strand gebaggerd, omdat John De Kneet dit als een extra training zag. Niets, maar dan ook niets laten wij aan het toeval over. In strandtent De Skihut hebben wij zelfs de erwtensoep uit brood (???) geprobeerd om maar niet in het ongewisse te geraken.
Al met al een zeer geslaagde première waarbij onze 1ste reserve met glans en 'n beetje stijve dijen (nee, alleen z'n dijen!!) zijn bijdrage heeft geleverd. De volgende training doen we volgend jaar.

• 02 Januari 2014 - 19:31

Theo:

Wat een leuke site :) :) :)

• 02 Januari 2014 - 21:35

De Kneet:

Wat een leuke site;););)

• 04 Januari 2014 - 18:26

Pantani:

Wat een schitterend begin van onze toertocht
    Gr. Robbie à la Pantani

• 12 Januari 2014 - 20:49

Ted Greten:

Klasse jongens,ik volg jullie op de voet

• 13 Januari 2014 - 20:57

Leo Dirks:

Een hele mooie site. Ik ga jullie kanjers op de voet volgen.

Succes

• 04 Maart 2014 - 18:07

Jan V Eijk:

Hai jongens
    Zijn jullie uit getraind ik hoor en zie niets meer op deze mooie site.
    Groeten Jan