Rondje Rotjeknor - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu Rondje Rotjeknor - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu

Rondje Rotjeknor

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

05 April 2014 | Nederland, Schiedam

Om na een avondje Café Thalia de volgende morgen weer fris en fruitig op de fiets te zitten valt niet echt mee. We moeten daar meer in oefenen lijkt me.
Afijn zaterdag morgen om 9.30 uur op de Greta Garbo staan we vol verwachting op actieve meefietsers te wachten. Daar waren we immers eerder op aangesproken dat we daar geen gelegenheid voor gaven. Niets, niemand geen sterveling.
Uiteindelijk zijn we maar op pad gegaan.
Deze dag een hele mooie tocht gereden door de Beneluxtunnel, langs de Rhoonse Grienden en de Oude Maas , Hendrik Ido Ambacht, langs 84 molens, 7000 chinezen en japanners in Kinderdijk en via de pont (met 'n t) overgevaren naar Lekkerkerk. Gelukkig konden we de overtocht nog net uit de Kittie betalen want 90 cent pp en fiets hakt er toch op in. Vanaf Lekkerkerk zijn we stroomafwaarts langs de IJssel weer terug naar Rotterdam en Schiedam gefietst. Gelukkig waren we nog op tijd in het clubgebouw om onze dorst te lessen en weer op krachten te komen.

We hebben nog 10 weken om te oefenen, maar eh ..... we zijn er wel klaar voor. Van de week even vragen of ik verlof kan krijgen en of Wendy het goed vindt dat ik een paar weekjes weg ben. Zal wel goed komen.

Groet van J,R & T