De Doelloos Route - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu De Doelloos Route - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu

De Doelloos Route

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Theo

22 April 2014 | Nederland, Schiedam

>>> "Streng, R (Rob)" 22-4-2014 9:58 >>>
Het was getiteld de Doelloos route , Beoogd een kilometer of 80 iets ingekort naar de 75, richting Delft Pijnacker niet naar de tuinen geweest en Kitty met rust gelaten
Een keer of 2 niet verkeerd gereden maar misschien hadden we wel beter op moeten letten
Mijn knietje ging toch weer een beetje op spelen maar na een douche nog een kilometer of 10 gefietst en toen was het over
Gemiddelde snelheid op mijn teller 20 en op John zijn teller 18,6
Maar ik heb zondag met Jolanda een route gefietst via de Broekpolder langs het water en met het trekpontje naar Vlietzicht, waren er ook weer 29
Totaal op de teller vanaf woensdag 2 keer fietsen gepland, 3 keer kroeg heen en weer totaal 175 kilometer
En uiteraard hebben we je weer gemist
Zo nou ga ik weer aan mijn werk, denk dat ik na dit stukje getypt te hebben vanavond moet over werken

PS Johnnie hoe was je verjaardag ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo

La Vuelta de los Amigos van Schiedam naar Barcelona

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 16684

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 30 Juni 2014

La Vuelta de los Amigos

Landen bezocht: