Jetzt Geht Los! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu Jetzt Geht Los! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu

Jetzt Geht Los!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

05 Juni 2014 | Nederland, Schiedam

Vandaag gaan we eindelijk van start. Vanmiddag gooien we de fietsen in de bagagewagen van de trein en tjoeken we richting Eindhoven.
Ik heb alles in mijn 2 tassen gekregen. Het past allemaal net. Als laatste heb ik er maar een platvinkje whisky ingestopt omdat ik nog net een gaatje overhad.
Banden opgepompt, zadel op hoogte, stuur in de goede richting .... dus het moet wel goed gaan. Jammer dat het nu keihard regent, maar zoals we al eerder zeiden: "wat vandaag valt, valt morgen niet".
John en Rob lopen al de hele ochtend te what's uppen en ik ben ook wel een beetje nerveus. 40 x alles extra nagekeken, maar alles is al goed. Valt niks maar aan te veranderen. Nu maar wachten tot 3 uur tot we de trein pakken.
Vanavond slapen we in een hotelletje in Eindhoven waar John een 3 persoonskamer heeft geboekt. Dat zal waarschijnlijk wel de laatste 3 persoonskamer zijn die we kunnen krijgen want je komt ze niet zo vaak tegen. Dus als dat later niet lukt zal/moet om toerbeurt iemand alleen op een kamer slapen.
Op zich niet zo erg. Ik zal wel wat vaker moeten dan die andere 2 , want ik slaap blijkbaar nogal luidruchtig.
Nou, we zullen echt proberen deze site regelmatig bij te houden, maar garanties tot aan de deur.
We gaan ervoor

Theo

  • 05 Juni 2014 - 13:18

    Marian:

    Ir chicos!! !!! Buena suerte!! Xx

  • 05 Juni 2014 - 13:55

    Frank:

    Ouwe en John & Rob,

    Heel veel succes! Veel plezier en geniet er van.
    Huize Braakensiek volgt jullie verrichtingen op de spreekwoordelijke voet.

    En natuurlijk zullen wij van ons laten horen! Zorgen jullie maar voor de kilometers en voor de verslagen.

    Zet nog lekker even het nummer Skik - Op Fietse hard aan en ik zal zwaaien als jullie het Beatrixpark uitkomen en over de Van Haarenlaan naar het station fietsen. Wie zou ooit hebben gedacht dat Barcelona het eenvoudigst te bereiken is via het Beatrixpark...

    Groet je zoon ( Die van Theo dus)

  • 05 Juni 2014 - 14:52

    Charissa:

    Veeeeel plezier mannen!!

  • 05 Juni 2014 - 15:10

    Hanna:

    Hola Theootje,

    Frank(ie) noemt jou Ouwe! Wat mooi! :)

    Goed te horen dat mijn kaartje nog net op tijd aangekomen was in 010. Berg op - Wind mee - Café in zicht. Ik laat jou iiig horen of ik de Elfstedenfietstocht volbracht heb aanstaande maandag. 235km op 1 dag, wordt een taaie sessie.

    Besos, Hanna

  • 05 Juni 2014 - 15:28

    Brigitte:

    Heel veel succes de komende weken maar vooral heeeeel veel plezier en zoals oma altijd zegt " kijk in G.C.N. Uit"
    Jullie moeten nog beginnen maar ben nu al trots op jullie!

    Xxx Brigitte

  • 05 Juni 2014 - 15:36

    Dominique:

    Heel veel succes, sterkte, en plezier Jhon!!!
    Groetjes do

  • 05 Juni 2014 - 16:47

    Thijs/cocky:

    Veel succes allemaal veel veilige km en veel café plezier onderweg hou jullie taai groetjes.

  • 05 Juni 2014 - 16:50

    Cocky En Thijs:

    Heeeeeeel veel succes , gaat zeker jullie reisverslagen lezen
    Groetjes Thijs en cocky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo

La Vuelta de los Amigos van Schiedam naar Barcelona

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 16693

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 30 Juni 2014

La Vuelta de los Amigos

Landen bezocht: