van Diest naar Namen - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu van Diest naar Namen - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu

van Diest naar Namen

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Theo

08 Juni 2014 | Nederland, Schiedam

Vandaag hebben we begrepen dat je niet ongestraft 100 km kan fietsen met een vat bier, een liter wijn en een Irish Coffee in je mik. Vandaag vertrokken we om even over negen en hadden de eerste tussenstop bij Bar L'Excuus voor een koffie en wat water. Dit was hard nodig bij een temperatuur van 30 graden.
Daarna volgden we de zgn. Ravelroute 12 km met een stijgingspercentage van 2,5%.
Richting Namen ging het op het eind als een sneltrein met ruim 30 km P/u naar beneden.
In de buurt van Namen was het al hartstikke druk. Helemaal geen erg er in gehad dat die Belgen ook Pinksteren vieren. Alle hotels, B&B's en zo waren totaal complet. (Vol!)
Na heel veel geregel vonden we een ander hotel zo'n 40 km uit de buurt. Was de enige optie. Wij hebben de dame achter de hotelbalie lief aangekeken en mochten ondanks dat het hotel vol was onze fietsen daar parkeren en zijn toen met een taxi naar het andere hotel gereden. Dat was een vroeger Formule 1 hotel. Met 3 man in een hok van 4 meter , zonder dat het raam openkon.(was kapot). Dat zou gaan stinken. Dus we hebben snachts de deur maar opengelaten anders ware we alle drie gestikt.
Ondanks alles prima geslapen en de volgende dag weer met een taxi naar het andere hotel waar onze fietsen en tassen stonden.
Het is een beetje behelpen.

RJT

• 08 Juni 2014 - 21:40

Astrid Munnik:

Hallo jongens,

Alles weer goed gekomen zie ik..Nou Toppie hoor.
    hier ook 30 graden in het mooie Schiedam.

Doe je best morgen en Toi,toi,toi, xx

• 08 Juni 2014 - 22:21

Leon:

Hallo mannen, omdat we vonden dat gedeelde smart, halve smart is, zijn we met het gezin ook 30 km gaan fietsen.
    Hierdoor ben ik er achter gekomen dat ik diep respect heb voor jullie prestatie en die nog gaan komen.
    Alle sterkte met het zitvlak, derde bal, onwillende spieren e.d.
    Sjapoo en ga dooooorrrrr

Leon