Vandaag geen verslag! - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu Vandaag geen verslag! - Reisverslag uit Vias, Frankrijk van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu

Vandaag geen verslag!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

25 Juni 2014 | Frankrijk, Vias

Vandaag geen verslag!

Niet dat er niets te vertellen is, want dat heb ik altijd wel. Maar niet over het fietsen. Vandaag reden we 35 km van Pezenas - heel leuk en gezellig dorpje - naar Vias.
Nu zitten we in Vias Plage aan het strand, op de boulevard, in het zwembad, in het dorp, op een terrasjes; het fietsen kan ons gestolen worden, Vandaag is onze rustdag!
Een prima hotelletje op 100 meter van strand en centrum
Dat wilde wij al veel eerder doen maar door allerlei omstandigheden is dat er niet van gekomen. En nu dus wel. Heeeeerlijk.
Morgen gaan we kijken hoe we de verloren tijd in kunnen halen want we moeten toch wel vrijdag rond een uur of vier. Op die Plaza Catalonia staan.
Voorde geïnteresseerden; de sfeer is nog steeds goed. De stemming opperbest en we hebben veel plezier. Het kost wat pecunia, want iedere dag vraagt John weer om een bijdrage, maar dan heb je ook wel wat. Dit fietstochtje is duurder dan een maand naar Brazilië. Maar dat maakt niet uit want de herinnering hieraan zal ons altijd bijblijven.
3 weken lang met 3 volwassen (!) mannen 24 uur per dag op elkaars lip en toch (tot nu toe) geen enkel probleem of irritatie is toch wel bijzonder denk ik.

Morgen gaan we richting de Pyreneeën en dan moeten we die laatste bergketen te grazen gaan nemen. Dat wordt nog een aardig klusje denk ik. Maar we gaan ervoor. Ik denk ... Dat ik wel een paar kilootjes kwijt ben dus het moet steeds gemakkelijker gaan. Rob is superstrak en kan zijn riem wat gaatjes korter maken en John ziet er uit als een godheid. Zij slepen mij er wel door. En Anders doe ik het wel bij hen.
On continue

Au revoir RJT

• 25 Juni 2014 - 08:25

Rietje :

Goeie morgen dat was genieten gisteren ,heel goed dat jullie een snipperdag
    Hebben genomen , en Theo net wat je zeg jullie kunnen heel goed met elkaar
    door een deur ook weer een pluspunt het klopt gewoon .

Theo en John jullie ook gefeliciteerd met je fiets maatje en ook een gezellige dag
    vandaag weer op de fiets wij hopen dat het een beetje vlak is een klein puisje mag
    op naar Barca geweldig liefs

• 25 Juni 2014 - 09:08

Errol Collega Van Rob:

Goeden morgen "stoere" mannen,

Allereerst mijn "formidabele" vriend feliciteren met zijn 55 super jaren!
    Dat hij nog vele gezonde, sportieve en leuke jaren erbij mag krijgen om ook met jullie te genieten.
    Genieten jullie maar flink van deze weken is toch uniek.
    Maar Rob pas je op "wijn glasjes" haha hihi hohoho grapje
    Ik hoop dat jullie een goede plan bedenken om op tijd op de Ramlas te komen aanfietsen hihi
    Nou heren heel veel sterkte en plezier de komende dagen en Rob tot 1, 2 juli?
    gr. Errol

• 25 Juni 2014 - 09:12

Astrid:

Ha die Bikkels.!!!!

Rob van harte gefeliciteerd met je Birthday.Laat je lekker in de watten leggen ( Eerst wel wat colletjes overwinnen ) Dat dan weer wel.
    Maak er nog wat moois van.
    We zien jullie in Barca daar zijn we wel aan toe.!! Gaart nu wel lang duren.
    Dus we nemen een neut een vrijdag op Rob op een gezellig en warm terras.!!!

Ps : Theo ,als het nou zo erg is dan neem je gewoon wat overuurtjes als je terug beny (HIhi)

Riet : Van harte gefeliciteerd met Rob XXX

Veel liefs en groetjes uit Schiiedam Xxxxxx

• 25 Juni 2014 - 12:10

Bep En Willem:

Rob van harte gefeliciteerd, wij nemen 1 of 2 drankjes vanavond, neem zelf met je maatjes ook wat te drinken (rekenen volgende week wel met jullie af) scheelt weer in de kosten ha,ha.

• 25 Juni 2014 - 14:38

Alex:

Rob, Gefeliciteerd!
    Succes mannen met de laatste dagen, de eindstreep is in zicht!

• 25 Juni 2014 - 17:00

Cor En Astrid:

Hai jongens gaat goed zo. Rob gefeliciteerd met je verjaardag.we zien jullie snel. Geniet ervan. Liefs Cor en Astrid.

• 25 Juni 2014 - 17:50

Marian:

Rob gefeliciteerd!!! John en Theo jullie met je maatje!! Vias plage leuk plaatsje!!! Jullie beginnen nu aan het laatste deel, de vrouwen vertrekken morgen dus het eind is echt in zicht!! Geniet van elkaar en van Barcelona!! Xxx marian

• 25 Juni 2014 - 22:16

Karin:

Zet hem op ome Theo (en je maten) dat laatste stuk gaat echt wel lukken!!
    En dan zie ik jullie zondag met tweede en derde helft wel verschijnen ;-)
    Xxx