Naar boven en naar benden in de Auvergne. - Reisverslag uit Salettes, Frankrijk van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu Naar boven en naar benden in de Auvergne. - Reisverslag uit Salettes, Frankrijk van Theo Tuijn - WaarBenJij.nu

Naar boven en naar benden in de Auvergne.

Blijf op de hoogte en volg Theo

20 Juni 2014 | Frankrijk, Salettes

Uiteindelijk is alles weer goed gekomen. Ons treintje kwam fluitend aan in Le Puy en wij stapten vol goede moed uit. Gratis reizen en een aantal overnachtingen uitsparen doet wonderen. De 160 km ingelopen kilometer nog veel meer.
Vanuit Le Puy echter was het weer vol aan de bak. De ene berg was nog hoger en steiler dan de andere. De. Afdalingen lijken veel korter. Waar je een uur aan het stijgen ben, ben je in 3 minuten weer beneden. We begonnen om 13.00 uur en konden rond 17.00uur gelukkig een chambre d'hotes vinden in een dorpje zo groot al mijn achtertuin. (Salettes) Maar wij zijn gauw tevreden. De eigenaresse ging eventjes nog wat biertjes in huis halen want die had ze niet. Moest ze 10 km heen en 10km terug voor rijden. Maar dan heb je ook Heineken.
Morgen nog 'n daagje klimmen en daarna hopelijk wat vlakker tot de Pyreneeën
A bientot

RJT

  • 20 Juni 2014 - 20:43

    Frank:

    Pffff,

    Ik word al moe als ik het lees.

    Succes!

  • 20 Juni 2014 - 20:51

    Ton Craane:

    Petje af boys veel succes laatste week

  • 20 Juni 2014 - 21:06

    Bep:

    Weer een grappig verslag, daar word ik blij van en ook nog een goede afloop.
    ik ben supertrots op mijn maatjës van de tuintjes, wij zullen morgen op jullie proosten.

  • 20 Juni 2014 - 21:31

    Moniek:

    Is wel een typisch Hollandse uitspraak "waar zouden we zijn zonder de trein"...
    Super dat het toch nog gelukt is.
    Met een opgeruimd hoofd aan een nieuwe dag beginnen moet een enorm goed gevoel geven en bergen energie ;-)
    Ik blijf het super knap vinden. Respect!
    Proost en trusten voor straks.
    Xxx

  • 20 Juni 2014 - 21:46

    Rietje Streng :

    Zoals wij al verwachten mannen zit de moet er weer in ,zo leuk om te lezen dat er
    iemand 10 km gaat fietsen om bier te halen dat geloof je toch niet
    in mijn vorige reactie schreef ik al dat ze echt nog bestaan mensen
    die wat voor elkaar over hebben prachtig dit moet je koesteren .

    Fijn dat jullie 160 km zijn in gelopen dat maakt het voor jullie toch wat rustiger
    en wij leven zo mee ,Rob weet dat ik altijd heel vroeg op ben met de koffie
    pak ik mijn A pad en zit al te genieten Henk komt uit bed en de pret begint op nieuw .

    Nog een fijne avond en een rustige nacht ,morgen weer een leuke dag dat hopen wij zo
    Liefs

  • 20 Juni 2014 - 21:49

    Germaine Willink:

    Lieve mannen,

    Lees ademloos jullie verslagen, wat een prestatie leveren jullie!!
    Chapeau!! Ik lees het Aart steeds voor, hij wordt al moe van het lezen, dus Theo, je bent nog meer in zijn achting gestegen! Wensen jullie nog heel veel sterkte en natuurlijk veel plezier toe!

    Veel groetjes,
    Aart en Germaine

  • 21 Juni 2014 - 10:52

    Geert Idema:

    dat is toch type frans chaos en in hun doen laten maar uiteindelijk komt er een goeie boven drijven
    en komt alles weer goed en op zijn pootjes terecht.
    je hebt een lekkere rustige dag kwa fietsen gehad en dat scheelt in de slijtage [TOCH]
    maar jullie maken er wel wat van dit vergeet je hele leven niet meer.Hup naar barcelona en lekker knuffelen
    met je vrouwtje. groetjes geert en ma

  • 21 Juni 2014 - 11:00

    Joost:

    Leuke verslagen van jullie om steeds te lezen. Prachtig avontuur. Nog even doorzetten en je zit in Barca. Op tijd terug voor de finale in RIO. Als ik het zo lees dan denk ik dat jullie qua sfeer er nog wel een paar weekjes aan kunnen plakken. Gr., joost

  • 21 Juni 2014 - 16:03

    Anoniempje:

    Wat lees ik nou weer. Fluitend kwam het treintje aan. Ik hoop dat jullie fluitend aankomen IM Barcelona. Krijg na het lezen van de verslagen wel steeds meer respect voor jullie. Maar niet teveel het treintje laten fluiten hoor.

  • 21 Juni 2014 - 17:48

    Wendy:

    Jullie zijn alle drie KANJERS, en zowat een stuk met de trein tenslotte moet je ook volop genieten.
    Nog een kleine week en de meisjes staan jullie met open armen op te wachten in Barcelona.

    Liefs en nog heel veel plezier en sterkte,
    Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theo

La Vuelta de los Amigos van Schiedam naar Barcelona

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 16708

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 30 Juni 2014

La Vuelta de los Amigos

Landen bezocht: